17 May 2024 
Supportcenter » Kennisbank » Print problemen
 Inloggen [Wachtwoord vergeten] 
Emailadres:
Wachtwoord:
Onthoudt mij:
 
 Categorieën
 Zoeken
Kennisbank categorieën
De kennisbank is onderverdeeld in verschillende categorieën; selecteer a.u.b. een categorie waarin u bent geïnteresseerd. U kunt ook de volledige kennisbank doorzoeken door zoekwoorden op te geven in de navigatiebalk naast deze tekst.

Als u probleem nog niet is verholpen na het raadplegen van deze kennisbank kunt u per mail contact opnemen met ons support team: support@dta.nl.

 Artikelen
 Is het mogelijk om unieke informatie (bijvoorbeeld klantnaam of serienummer) af te drukken?
 Er word geen zwart geprint met de zwarte cartridge, maar met de kleurencartridge. (DP II, XR, Pro)
 De DP print niet op PC. Er verschijnt rechtsonderin de taakbalk even een printer, die verdwijnt vervolgens
 Hoe kun je ervoor zorgen dat de afbeeldingen precies op de goede plaats worden afgedrukt?
 Kun je afbeeldingen aangemaakt in elke willekeurige applicatie gebruiken?
 Mijn inkt level indicatie klopt niet
 De Disc Publisher print niet. De disc word wel in de printtray gelegd.
 Hoe maak ik handmatig de cartridges schoon?
 De printkwaliteit is slecht: kleuren komen niet overeen of er verschijnen strepen op de discs (DP 4100 serie)
 De geprinte kleuren zijn onregelmatig en kloppen niet (DP Pro/XRP)
 Terug
Home | Registreren | Een ticket plaatsen | Kennisbank | Informatie | Downloads & Updates | Duplicatieshop.nl
Houd er a.u.b. rekening mee dat dit systeem nog in ontwikkeling is.
DTA Systems