02 May 2024 
Supportcenter » Informatie
 Inloggen [Wachtwoord vergeten] 
Emailadres:
Wachtwoord:
Onthoudt mij:
 
 Zoeken
Informatie
Hieronder vindt u een overzicht van de informatie van de afhandeling van tickets tot en met de reparatie van uw apparaat.

 Wat is de procedure voor het repareren van mijn apparaat?
Uitleg van de reparatie procedure
 Lezen
 Kan ik mijn cartridges laten hervullen?
Deze cartridges worden niet ondersteund.
 Lezen
 Hoeveel afdrukken kunnen worden gemaakt met 1 cartridge?
Dit is afhankelijk van een aantal factoren.
 Lezen
 Kunnen er supportcontracten worden afgesloten op deze apparatuur?
In aanvulling op de standaard garantievoorwaarden kunnen aanvullende service- en responsecontracten worden afgesloten met responsetijden tot 4 uur en met “time-to-fix” garantie.
 Lezen
 Wat zijn de garantievoorwaarden?
De systemen worden standaard geleverd met 12 maanden fabrieksgarantie.
 Lezen
 Mijn master disk is een DVD-R, ik wil deze kopiëren naar DVD+R's. Kan dit zonder problemen?
Dit kan zonder problemen.
 Lezen
 Wat voor type PC heb ik nodig voor mijn Disc Publisher?
PC specificaties voor het optimaal gebruiken van een Disc Publisher
 Lezen
 Software handleidingen voor PTPublisher en Primo DVD beschikbaar.
De helpfunctie binnen de software nu ook via internet beschikbaar.
 Lezen
 Het nieuwe support systeem
Vanaf vandaag is het support systeem volledig actief binnen het bedrijf
 Lezen
 Welkom
Welkom bij het nieuwe support systeem van DTA-Systems.
 Lezen
 Terug
Home | Registreren | Een ticket plaatsen | Kennisbank | Informatie | Downloads & Updates | Duplicatieshop.nl
Houd er a.u.b. rekening mee dat dit systeem nog in ontwikkeling is.
DTA Systems