02 May 2024
Supportcenter
»
Informatie
Inloggen
[Wachtwoord vergeten]
Emailadres:
Wachtwoord:
Onthoudt mij:
Zoeken
-- Volledige helpdesk site --
Informatie
Hieronder vindt u een overzicht van de informatie van de afhandeling van tickets tot en met de reparatie van uw apparaat.
Wat is de procedure voor het repareren van mijn apparaat?
Uitleg van de reparatie procedure
Lezen
Kan ik mijn cartridges laten hervullen?
Deze cartridges worden niet ondersteund.
Lezen
Hoeveel afdrukken kunnen worden gemaakt met 1 cartridge?
Dit is afhankelijk van een aantal factoren.
Lezen
Kunnen er supportcontracten worden afgesloten op deze apparatuur?
In aanvulling op de standaard garantievoorwaarden kunnen aanvullende service- en responsecontracten worden afgesloten met responsetijden tot 4 uur en met “time-to-fix” garantie.
Lezen
Wat zijn de garantievoorwaarden?
De systemen worden standaard geleverd met 12 maanden fabrieksgarantie.
Lezen
Mijn master disk is een DVD-R, ik wil deze kopiëren naar DVD+R's. Kan dit zonder problemen?
Dit kan zonder problemen.
Lezen
Wat voor type PC heb ik nodig voor mijn Disc Publisher?
PC specificaties voor het optimaal gebruiken van een Disc Publisher
Lezen
Software handleidingen voor PTPublisher en Primo DVD beschikbaar.
De helpfunctie binnen de software nu ook via internet beschikbaar.
Lezen
Het nieuwe support systeem
Vanaf vandaag is het support systeem volledig actief binnen het bedrijf
Lezen
Welkom
Welkom bij het nieuwe support systeem van DTA-Systems.
Lezen
Terug
Home
|
Registreren
|
Een ticket plaatsen
|
Kennisbank
|
Informatie
|
Downloads & Updates
|
Duplicatieshop.nl
Houd er a.u.b. rekening mee dat dit systeem nog in ontwikkeling is.
DTA Systems